Wskazówki dotyczące podróży z budżetem tanie hacki podróży

Więc chcesz, aby kilka wskazówek podróżuje z ograniczonym budżetem? Cóż, większość ludzi uważa, że ​​podróżowanie z budżetu oznacza korzystanie z transportu publicznego lub pozostanie w tanim zakwaterowaniu. Cóż, w pewnym sensie, ale podróżowanie z budżetem dla nas oznacza obniżenie kosztów, o których większość ludzi nawet nie myśli! Zwłaszcza jeśli to długie wakacje.

Podróż budżetowa dla par może ostatecznie być doświadczeniem na całe życie, jeśli mądrze planujesz podróż i wybierzesz pozytywne nastawienie. Pamiętaj, że każdy liczy się grosz. Zrobiliśmy sześciomiesięczną wycieczkę z jazdy z Bangalore do Himachal, Kaszmiru i Ladakhu, a wszystkie te hacki podróżnicze zostały przetestowane podczas tej długotrwałej podróży.

5 wskazówek dotyczących podróży z budżetem: hacki podróżnicze

• 4.    BYOB - Przynieś swój własny alkohol
    • 5. Noś makarony / Zrób własną herbatę
  • FAQ

Nasze własne obszerne podróże wiele nas nauczyły. Znaleźliśmy własne sposoby oszczędzające pieniądze poprzez permutację i kombinację. Teraz możemy chętnie powiedzieć, że wiemy, jak podróżować z ograniczonym budżetem. Zebraliśmy kilka wskazówek i wskazówek na rzecz podróży budżetowej dla par, które chcą odkrywać świat, nie paląc dziury w kieszeniach.

Watertight Budget Travel oznacza, że ​​musisz nauczyć się walczyć między byciem mądrym a grą. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby podróżować z budżetem, aby sam stać się profesjonalistą:

1.    Noś domowe przekąski i owoce

Wybierz budżetowe restauracje lub pakuj domowe jedzenie, aby obniżyć wydatki

Po wyjeździe w drogę zwykle jest to podróż, która wymaga pewnego wysiłku i może z łatwością odbijać się na ciele i zmęczyć. Niezależnie od tego, czy jesteś w podróży, czy na lot, to, co jesz podczas podróży, ma duże znaczenie.

Dość często znajdujemy się na frytkach, czekoladkach, samosach, omletach chleba jako naszych ulubionych przekąskach podróżniczych. Jako tańsza i zdrowsza alternatywa, sugerujemy noszenie domowej żywności, która nie wymaga chłodzenia i może trwać długo.

Na naszą podróż nosiliśmy wiele domowych ciast, ciastek, Mathis i Nimkis. Po drodze możesz zbierać chleb i warzywa i robić własne kanapki weget i sałatki, gdy tylko będziesz głodny. Jeśli nie jest to możliwe, wybierz budżetowe restauracje lub jedzenie uliczne, aby obniżyć wydatki.

Powiązane czytanie: Pięć powodów, dla których powinieneś podróżować z tobą partnerem

2. Noś własną wodę

To był jeden hack podróży, który uratował nam mnóstwo moolah. Ponad 90 dni, przy 5 butelkach dziennie, nasz koszt wody wynosiłby 9 000 INR.  Ale udało nam się to zmniejszyć do około 200 INR, ponieważ nosiliśmy własną wodę.

Prawdopodobnie nie uwzględniłbyś nawet tego kosztu podczas planowania podróży. Ale wakacje z ograniczonym budżetem oznacza, że ​​musisz zmniejszyć w miarę możliwości!

Kiedy zaczęliśmy od Delhi, mieliśmy z nami około 10 butelek, które następnie zostały uzupełnione w hotelach, które mieszkaliśmy. Większość hoteli zapewnia bezpłatną wodę każdego dnia i ma zainstalować RO w ich kuchni. Spróbuj napełnić się przed wymeldowaniem się w hotelu, aby nie kupować wody mineralnej po drodze.

3. Sprawdź ceny przed zjedzeniem

Zobacz menu przed zamówieniem jedzenia

Wcześniej zeskanuj menu i ceny, abyś wiedział, w co się wciągasz. Tylko dlatego, że miejsce, w którym wkraczasz, wygląda jak normalna dhaba autostrady, nie oznacza, że ​​jedzenie będzie tanie.

W kilku miejscach, zwłaszcza Kaszmiru, zamówiliśmy żywność bez sprawdzania cen. Zakładaliśmy, że stawki będą na równi z innymi miejscami i szokowali nasze życie, kiedy nadszedł rachunek. Ale jeśli chcesz prawidłowo budżetować swoją podróż, nie możesz bezmyślnie wybrać miejsca do jedzenia.

Większość tych restauracji sprzedaje również napoje i zapakowaną wodę nad MRP. Dlatego zdecydowanie powinieneś zapytać o ceny, zanim zużyjesz przedmioty.

4.    BYOB - Przynieś swój własny alkohol

Ten nie jest dla teetotalerów. Ale jeśli od czasu do czasu lubisz dobry napój, ta wskazówka jest absolutnie niezbędna, jeśli chcesz podróżować z ograniczonym budżetem. Pamiętałem, że w Spiti, kiedy doświadczyliśmy ciężkich opadów śniegu, naprawdę chcieliśmy usiąść w domu i napić się. Wycieczka do lokalnego baru w Kaza kosztowała 1200 INR za butelkę wódki Romanov, która w przeciwnym razie kosztowałaby nas 500-600 INR.

Nawet w Dolinie Nubra ta sama butelka kosztowała nas 1000 INR. Nie nosiliśmy ze sobą napojów z Delhi i dlatego musieliśmy płacić dużo premii! Jeśli nie ma problemu z noszeniem alkoholu przez linie stanowe, możesz podążać za tą wskazówką podróży, aby zapisać również.

Powiązane czytanie: Nigdy nie za późno na wspólną podróż podróżną

5. Noś makarony / Zrób własną herbatę

Kiedy przebywasz w hotelach, możesz nie zawsze dostać jedzenie, które lubisz, a może jest po prostu zbyt drogie, albo nie jesteś tak głodny, aby zamówić pełny posiłek. W takich sytuacjach nosimy błyskawiczne makarony, takie jak Wai Wai lub Maggi, które można łatwo przygotować za pomocą czajnika elektrycznego w pokoju hotelowym.

W tym roku, kiedy byliśmy w Nepalu, mieszkaliśmy w tej lokalizacji Katmandu, w której w pobliżu nie było dobrych restauracji, więc kupiliśmy makaron instant i zjedliśmy je na obiad. Pomogło nam to zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy na naszej 1-miesięcznej podróży Nepalu.

Posiadanie herbat - koszt tak mały, że prawie pozostaje niezauważony. Herbata jest uważana za niezbędny, szczególnie zimą i deszczami. Niewinnie wyglądająca, mała filiżanka herbaty, kosztuje 10-20 INR i często przełkamy 3-5 filiżanek dziennie. Dla 2 z nas ten INR 100 dziennie, który składa się z 9 000 INR na całą podróż.

Rozpoznaliśmy się, że jeśli nosimy dużą kolbę, moglibyśmy ją wypełnić podczas naszych hoteli, gdzie śniadanie jest w większości uwzględnione w cenie. Alternatywnie nosiliśmy również torebki z herbatą, proszek mleczny, cukier, przybory z domu. Wszystko, co musieliśmy zrobić, to zorganizować trochę gorącej wody.

Jeśli planujesz nocną wycieczkę, zdecydowanie powinieneś wypróbować ten hack podróży. Jeśli działa dobrze, możesz go przyjąć jako praktykę wszystkich przyszłych podróży i dokonać nieoczekiwanych zapisów.

Podsumowując, wszystkie wskazówki dotyczące podróży z wyżej wymienionym budżetem obejmują bycie inteligentnym i mądrym wykorzystywaniem pieniędzy. Wakacje z budżetem niekoniecznie oznacza, że ​​jesteś skąpy, zamiast tego jesteś wydajny i inteligentny.

Luksusowe kurorty i fantazyjne restauracje są zabawne, tak, ale urok podróży z budżetem to zupełnie inne doświadczenie. Przybliża Cię do swojego partnera i na pewno podzielisz się wieloma intymnymi chwilami. Podsumowując, podróże budżetowe dla par jest wielkim tak!
PS -Zaoszczędziliśmy około 40 000 INR, korzystając z wskazówek dotyczących podróży, o których wspomnialiśmy powyżej. Dlatego są zdecydowanie wypróbowane i przetestowane! Sprawdzaj więcej aktualizacji i śledź nasze podróże na stronie www.Instagram.com/TravelMyNation

FAQ

1. Ile powinienem budżetować na podróż?

Ograniczyć wszystkie niepotrzebne wydatki na żywność, wodę, dojazd, alkohol itp. Bądź mądry w oszczędzaniu pieniędzy bez narażania na zabawę.

2. Jaki jest najtańszy i najbezpieczniejszy kraj do odwiedzenia?

Niektóre z najtańszych krajów do podróży to Sri Lanka, Wietnam, Nepal i Tajlandia.

3. Ile kosztuje podróżowanie po świecie z ograniczonym budżetem?

INR 15 000 000 to koszt wyjściowy. Upewnij się, że mądrze wykorzystujesz swoje pieniądze na podróże, aby uzyskać najlepsze doświadczenia z ograniczonym budżetem!

Żonaty? 5 powodów, dla których nadal powinieneś podróżować solo

Nie chciałbym nigdzie podróżować bez męża

Podróżuj na dwoje: wychodzenie na luksusowe wakacje