Dlaczego miałbyś podróżować ze swoim partnerem przed ślubem

Mój chłopak, od kilku lat, Jay i ja udaliśmy się do Europy w 1997 roku. To był pierwszy raz, kiedy razem przylecialiśmy samolotem. I w dzisiejszych czasach nie jest nic wielkiego, aby wsiąść do samolotu i podróżować z partnerem.

Zawsze marzyłem o plecaku przez Europę, ale zawsze bałem się tego zrobić.

Z drugiej strony mój chłopak nigdy nie miał aspiracji, aby iść nigdzie dalej niż brzeg Jersey. Nie był przeciwny podróżowaniu, po prostu nie było to coś, o czym dużo myślał.

Jay zignorował jego brak wędrownika pewnej nocy, gdy płakałem do niego i zagroził, że zakończy nasz związek z powodu niedyskrecji, który w tym czasie wydawał mi się bardzo ważny.

Z perspektywy czasu byłem prawdopodobnie zbyt dramatyczny, gdy szlochałem: „Zawsze chciałem plecak przez Europę, ale zamiast tego siedziałem na ciebie, czekałem na ciebie."

Nie wiem, czy przeszedł przez to, kiedy, w ostatniej próbie powstrzymania mnie przed odejściem, odpowiedział: „Więc zróbmy to."

Nie musiał tego mówić dwa razy. Następnego dnia kupowałem bilety samolotowe i organizowałem nasze paszporty - marzyłem o wspólnym podróżowaniu i spędzaniu romantycznych dni, spacerując ulicami Paryża, jeźdząc po gondolach i jadłem intymne kolacje w kawiarniach ulicznych.

Nasi przyjaciele byli przekonani, że właśnie tam będziemy się zaręczyć. Spoiler Alert: Nie zrobiliśmy.

A potem wylądowaliśmy w Rzymie w nieznośnie gorący lipiec.

Nie znaliśmy języka i nie wiedziałem, jak dostać się do uroczej małej emerytury, którą zarezerwowałem dla nas - mały szczegół, o którym jakoś zapomniałem we wszystkich planach.

Nie było przewodnika, prowadzącego nas ani kierowcę czekającego na zewnątrz z naszym nazwiskiem na znaku. Byliśmy sami.

Staliśmy przed lotniskiem, słońce płonąło na nas, hałas miasta wszędzie, ludzie spędzali obok nas.

Wszystko, o czym marzyłem, nasza podróż skończy się w ciągu dziesięciu minut od opuszczenia roszczenia bagażowego. Zamiast tego zamieniło się w sen, którego nigdy nie wyobrażałem sobie i nigdy nie zapomnę.

Dlaczego powinieneś podróżować ze swoim partnerem przed ślubem

Tak, oboje musicie podróżować przed ślubem.

Podróżowanie z partnerem przed ślubem zmusza pary do stawienia stresorów i nauki wymyśl trudne sytuacje razem albo dowiadują się, że w ogóle nie współpracują.

Tak czy inaczej, jest to ważna lekcja, aby się nauczyć, zanim powiesz „ja” nie po powrocie z miesiąca miodowego.

Jasne, wspólne życie daje, jak to będzie budzić się obok tej osoby przez następne pięćdziesiąt lat, ale podniecenie i zauroczenie życia pod jednym dach.

Poza tym każdy, kto jest żonaty.

Prawda o takich wakacjach nigdy nie jest na Facebooku ze wszystkimi świeżymi, uśmiechniętymi, miłośnikami, które para będzie publikować wiele razy dziennie podczas podróży.

Media społecznościowe nie istniały, kiedy wybraliśmy się, ale jeśli tak, gwarantuję, że wszyscy zobaczyliby, jak wyglądamy urocze na hiszpańskich schodach.

Nie widzieliby, jak bardzo byliśmy na siebie, zanim kamera kliknęła z powodu tego, jak długo zajęło nam znalezienie hiszpańskich kroków.

Prawda jest taka, że ​​uroczy obraz nigdy nie byłby rzeczywistością naszych wakacji, tak jak nikt nie zna rzeczywistości małżeństwa, z wyjątkiem dwóch ludzi żyjących w nim. Prawdziwa, gołowa, podróżująca przygoda przypomina małżeństwo na wiele sposobów.

Zalecana - Online Pre Mażer kurs

Wyzwania, przed którymi stoisz, podróżując ze swoim partnerem

1. Czasami się zgubisz

Zwykle gubiasz się, gdy podróżujesz ze swoim partnerem- jak noc, w którym spędziliśmy 3 godziny, idąc w kierunku wieży Eiffla, nie ma nic do pokazania, jak tylko bolące stopy. Przysięgam, że wyglądało to, jakby to był tylko przecznica dalej!

Istnieje szansa, że ​​czujesz się również zagubiony w swoim małżeństwie - dosłownie i w przenośni.

Zejdziesz przy niewłaściwym wyjściu w drodze na przyjęcie zaskoczenia swojego kuzyna i stracisz wzajemnie wzajemnie.

Jednocześnie ty i twój partner, mimo że jesteście fizycznie razem, możecie odczuwać utratę połączenia. To wtedy poczułeś się zagubiony w swoim związku.

Jak kierujesz statkiem i znajdziesz drogę powrotną będzie miał kluczowe znaczenie dla przetrwania małżeństwa.

2. Czasami jesteś zdezorientowany i zestresowany

Kiedy podróżujesz ze swoim partnerem, możesz naprawdę stresować się- tak jak w czasach, w których mieliśmy zaledwie minuty na zakup biletów kolejowych i od osób, które nie mogli zrozumieć słowa, które mówiliśmy.

Nie było czasu na pocenie się lub przemyślenie planu. Praca musiała wykonać i musieliśmy zdecydować, jak zrobić to najszybciej.

Życie jest pełne codziennych stresorów, a także tych nieograniczonych dużych, które pojawiają się w najbardziej nieodpowiednich czasach. Toaleta jest przepełniona, twój noworodek dostaje gorączkę, samochód nie zacznie się, gdy wyruszysz na wielką rozmowę o pracę.

To są czasy, w których musisz zachować spokój, poznać swoje mocne strony i Zaufaj do swojego partnera.

Sposób, w jaki para radzi sobie pod presją, zrobi lub złamie ich małżeństwo.

3. Czasami zabraknie pieniędzy

Kiedy podróżujesz ze swoim partnerem, możesz zabraknąć pieniędzy- tak jak czas, w którym spacerowaliśmy po Wenecji przez 8 godzin bez jedzenia, ponieważ nasze pieniądze zniknęły, a nasz pociąg nie odszedł do północy.

Finanse są jednym z wiodących czynników przyczyniających się do niezgody w małżeństwie.

Chociaż sposób, w jaki każda połowa pary zarządza swoimi pieniędzmi, jest znaczącą częścią, tak naprawdę sprowadza się to do stylu życia.

Więc zanim się ożenisz, jak ty same pytania - czy poradzisz sobie z brakiem pieniędzy? Jesteś w stanie poświęcić? Kto radzi sobie lepiej w takich sytuacjach?

4. Czasami natkniesz się na coś pięknego

Kiedy podróżujesz ze swoim partnerem, czasami natkniesz się na coś pięknego, ponieważ byłeś w stanie go twardo.

Kiedy w końcu znaleźliśmy wieżę Eiffla, głodującą nasze godziny chodzenia, znaleźliśmy sklep spożywczy i mieliśmy tam piknik!

Ile osób dostaje się na piknik w Wieży Eiffla? Aha, i ten bez pieniędzy w Wenecji?

To się skończyło, gdy nas potykaliśmy się na Morze Adriatyckie. Do tej chwili nie wiedziałem, gdzie jest morze Adriatyckie!

Lekcje, których się uczysz, podróżując ze swoim partnerem

Pod koniec dnia wszystkie trudne części małżeństwa mogą zamienić się w błogosławieństwa, jeśli im pozwolicie.

Utrata pracy, choroba, utrata bliskich - wszyscy mogą Pomóż nam rosnąć jako jednostki i para.

Jeśli związek ma odwagę walczyć przez te bitwy, po drugiej stronie jest piknik Eiffel Tower.

Jay i ja zdaliśmy test małżeński na te europejskie wakacje. Pobraliśmy się w 1999 roku i od tego czasu jesteśmy małżeństwem.

Podczas tej podróży dowiedzieliśmy się, że oboje mamy pełen przygód duch, którego nadal karmimy przez lata.

Co ważniejsze, Rzuciliśmy okiem na naszą przyszłość. Widzieliśmy, jak każdy z nas poradziłby sobie z stresującymi sytuacjami, jak bardzo bylibyśmy gotowi trzymać się razem, gdy rzeczy nie poszły zgodnie z planem (zwolnienie, rak, choroba jednego z syna) i ile śmiechu będziemy robić W ciągu najbliższych dziesięcioleci.

Wakacje stały się sesją poradnictwa przedmałżeńskim, która pozostawiła nam album pełen zdjęć i opowiadań, które wciąż opowiadamy naszym dzieciom.

Jako rodzina poszliśmy na wiele podróży, a nasze dzieci wiedzą dokładnie, co mamy na myśli, gdy spacerujemy przez wiele godzin, nie docierając do celu, a ja i ja patrzymy na siebie i mówimy: „Ale wieża Eiffla jest tam właśnie tam!"

Wniosek

Jeśli myślisz o ślubie, zanim kupisz pierścionek i wyznaczysz datę, weź paszport i podróż z partnerem. Podróż przygodowa jest jeszcze lepsza!

Najlepszą rzeczą, jaka się wydarzy, jest to, że będziesz podróżować ze swoim przyszłym małżonkiem!

Najgorsze, co mogłoby się zdarzyć, odkryjesz, że ta osoba nie jest tym, z kim masz zamiar spędzić resztę życia. Niemniej jednak zobaczysz świat, gdy się o tym zastanawiasz!

Możesz też cieszyć się oglądaniem poniższego filmu. Film może dać Ci pomysły na zaplanowanie podróży po zakończeniu stresu Coronawirusa.